lista över fantastiska saker

- vakna av att man ligger på en utav hör-plupparna till ipoden. (alternativt har sladden 2 varv runt halsen)
- att jag inte kan sova utan ipoden. 
- luxemburgs vimmelbilder.
- att jag ändå inte somnar, trots ipoden, och inte vet varför.
- allt jävla drama luxemburg kastar på en. livet.
- paniken alla verkar ha inför framtiden. chilla liksom.
- att jag kanske är värst.
- att jag, trots att jag inte vill, är inblandad i vartenda ett utav tidigare nämnda draman. 
- att folk måste förstöra sina liv framför ögonen på mig så att jag, mot min vilja, måste bry mig om ovärda människor.
- att inget man någonsin gör påverkar vad som kommer att hända, vad folk väljer att göra, tycka, säga eller tänka. 
- äckel. 
- ironi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0