you don’t really care about the trials of tomorrow

idag tackar jag johanna och elvira för att jag har cravingerat (jo) sushi sen lunch. 
then again, jag har fått förstnämnda tjej att lyssna på hiphop. när hände detta liksom?

har precis slutat jobba och nu ska jag lyssna på musik och göra ingenting tills kl 17. och .
ska mr. x få tjejdäng i biljard. (har övertalat honom hela dagen om att jag är awesome. ALDRIG lirat. men biljard är 70% tur och 30% inställning, det vet ju alla)

dock har han fått för sig att han kommer vinna endast för att hans bror är typ top 10 i lux.
jag nickar och ler. man KAN ärva biljardkunskaper. från sin bror. oui, monsieur. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0