wanna piece of me, huh?!

i några dagar har det suttit en spindel i hörnet i trappen.
jag har liksom inte orkat brytt mig, med tanke på att den varit för högt upp för att nå den.
(utan hjälpmedel, vill säga. typ golvmoppen eller ted's spik-kul-grej han vann @ the renessans-faire)
den är också för högt upp för att hinna attackera mig på min väg ner för trappen.

anyways, här om dagen (kan ha varit igår) så tänkte jag när jag gick ner för trappen:
"okej, spindeln, sitt bara kvar där du är så får du leva.. "

NU ÄR DEN BORTA. tre snabba frågor innan jag fortsätter städa:

1. kan spindlar läsa tankar?
2. muckar den nu eller?
3. borde jag från och med nu tänka mina spindelriktade tankar på skolfranska isf? (as i am in a french-speaking country)

det var nog allt. please share your thoughts on this one.


Kommentarer
Postat av: maria

heelt klart muckar den jäveln! de e min tanke :)

2009-09-04 @ 18:52:36
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0