som ett obehagligt allvar drar sig hösten in i stan

ny vecka, igen! snart har jag varit här en månad. (om man inte räknar med innan sommaren)

I lördags gick jag på stan och brände lite lön med värmlands kanske bästa tjejer.
vi åt på kina-restaurang (eller var den japansk? "det står faktiskt peking" "ja...... det är kinas huvudstad") och shoppade lite, jag köpte 2 tröjor bl.a.
jag fick även en fet chock då vi mitt i något samtal inne på japan-restaurangen kommer fram till att BÅDE sandra och johanna har träffat sveriges kanske coolaste människa. pölsa. kaizer soze. (smala sussie-ref.)
jag fick typ hjärtfel och sånt. ni vet symptomen på att man är en tönt.

hur som helst.. efter några timmar på stan åkte alla hem till sig, gjorde sig i ordning och möttes sedan på hamilius tillsammans med fler au-pairtjejer från både sverige och finland. Gick till vad som börjar bli vårt nya häng, Art scene, och satt där någon timme på uteserveringen innan vi gick vidare. Kvällen slutade med att vi lämnade av vår nya vän "norrlänning 1" (hon är från lule, alltså är jag inte mest norrlänning längre) på en buss och gick till hamilius.



fr. v: cindy, norrlänning 1, norrlänning 2, johäni!

nu ska jag vika lite kläder och planera middagen! puss


Kommentarer
Postat av: norrlänning 1

Klockrent norrlänning 2!

2009-09-15 @ 12:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0