det är överskattat att lära sig saker

godmorgon sverige. och luxemburg.
familjen har precis åkt iväg på jobb & dagis och här sitter jag och äter frukost och läser öp(.se)

inatt drömde jag en skitkonstig grej, hade lite att göra med gårdagskvällen und so weiter. way weird!

igår då. åkte ju in till stan och sprang runt lite där med johäni, satt ett tag på italiano (glassbar)
killen i kassan skrattade åt oss, först kunde vi inte välja sort, och sen betalade jag EN glasskula med en 50-euro-sedel.
tydligen jävligt underhållande i glasssammanhang, men jag hade inget mindre.

sen gick vi ett varv eller två på shoubafouer, och hamnade till slut på scenen på torget med mcdonalds-cola. 


  
rubriken är ett citat från den store filosofen johäni!

Kommentarer
Postat av: johäni

vad drömde du? nåt om fxc??

2009-09-09 @ 00:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0