but who would woo, lily? would you? would you woo?

mazel tov, jag lever. det gör dock inte denna bloggen känner jag.
människan angelica (morgan pålsson-ref) far runt här i fina luxemburg med ett fett smajl i själen och bara enjoyar allt.
vet inte varför jag är såhär, men det är jag.

idag har de minsta barnen börjat på dagis på allvar, och jag ska snart åka och hämta upp dem.
tar bussen in 15.10 så jag har ett tag kvar, ska nog börja göra mig i ordning snart.
får hoppas att vakterna inte glidtacklar mig ut genom entredörren bara. på dagiset alltså.
note to self: glöm inte id, glöm inte id, glöm inte id.

waaaaaaah, hur gör man när man bloggar? jag har glömt.


Kommentarer
Postat av: julia

du fatta vad jag menade, eller hur? :D

2009-09-01 @ 16:52:26
URL: http://juliaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0