ack värmeland du sköna, jag tager mig en mö

very nice helg indeed, väldigt mycket svensk också indeed.
lördag packade vi in oss 5 svenska tjejer i johänis bil och åkte till scanshop.
tog kanske 45 minuter för oss att sluta dregla över allt svenskt.

"DOM HAR GRILLKRYDDA!!!!!!!!!!!" är bara ett av alla halv-konstiga lite för exalterade citat därifrån.

efter att vi var klara där (efter att bilden var fylld med olw-chips, marabou, kexchoklad och geisha) styrde vi (tekniskt sett johanna, ledd utav en gps och 4 lite för sockerchockade och inte allt för seriösa tjejer. "sväng vänster".. "vi är mitt på motorvägen") mot belgien och svenskarnas nästa patriot-läger. IKEA.

till slut var vi framme i lux igen, efter en inte okej mängd köttbullar, miniflaggor och foton.
tog bussen hem, gjorde oss i ordning på kanske 50 minuter och möttes i stan igen för ännu en av många awesometastic swedish-nights. 

det är något jävligt underskattat med att skrik-sjunga och dansa med i "sommartider" och vifta med små flaggor på en bar i luxemburg. 



(skåning, värmlänning, norrlänning, norrlänning) 
saknas på bilden gör en skåning & en värmlänning till. 
 
kvällen slutade i min framtida lägenhet i clausen, med fint sällskap och sen blev det morgontåget hem runt 7.50.
tack för er, tjejer! :-*


Kommentarer
Postat av: Norrlänning

Haha framtida lägenhet! Har man hört det förrut!:)

2009-09-15 @ 12:36:02
Postat av: maria

man ska inte underskatta sommartider över huvud taget!



sommartider <3 lux-nights-out

2009-09-15 @ 21:28:55
URL: http://mariiap.blogg.se/
Postat av: emelie

fin överskrift du valde!! hehehe och nu påminde du mig om att jag skulle kolla vart närmsta ikea ligger.

/en annan värmlänning boende i berlin

2009-09-15 @ 22:18:11
URL: http://eemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0