är det första advent idag?

jesus kristus, jag bloggar verkligen en gång var 20:e dag nowadays.
sist jag bloggade bodde/jobbade jag 20 minuter utanför lux city,
nu sitter jag i min säng i mitt rather nya rum, pretty much i lux city.
ny familj (amazing) med nya rutiner att komma in i. jag gillart!

tänker inte (läs: besitter inte orken att) sammanfatta de senaste 20 dagarna, 
så jag gör det i ett ord: wow. wow åt båda hållen. som i "wtf" och som i :D

är så fruktansvärt glad över att allt ordnat upp sig till det relativt bästa, 
och att jag hittat några utav världens bästa människor i ett utav världens minsta länder.

thank you for listening, over and out.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0