"think of me as yoda. but instead of being little and green, i wear suits and i'm awesome. i'm Broda"

svaret på frågan alla frågar: jag mår bra. jag mår så stört bra.
jag har dock inga pengar på min luxemburgska telefon så jag kan inte svara på sms.
ring om ni vill något, liksom.

just nu sitter jag och ser på grannfejden och funderar på om jag ska orka se dokumentären som är snart på 3an. sjukt intressant tycker jag, men jag är också så amazingly trött.

igår träffade jag en svensk tjej som också bor och jobbar här i lux,
tro det eller ej, men vi gick på samma högstadieskola, vilket är helt sjukt egentligen. hur liten är världen?
det var i allafall jättekul och vi ska ses i helgen igen. imorgon? har planerat jättemycket redan vilket är skitkul!  

hoppas allt är bra därhemma så hörs vi då jag pallar uppdatera igen.
nu ska jag nog gå upp och umgås lite med barney stinson. vilken gud alltså. delad 1a:plats med alla i taahm.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0