nu går solen upp och jag står på en balkong i ett land jag aldrig kännt och tittar österut

idag är jag egentligen ledig men jag valde att följa med familjen till.. någonstans vid tyska gränsen och chilla i solen. gick ett varv runt en sjö, åt grillat kött i fralla (!) och fotograferade. jag kan aldrig sluta fascineras av hur jävla helvetes satans fint det är överallt. HÖUA
skön dag, grym familj och snart kommer några släktingar till familjen hit och äter pizza.

chilllerillllll och nu tror jag det har varit typ 28 grader idag igen förresten.
booooomtjackalack! (vart är det ifrån, och varför tänkte jag mig att denna frågan är riktad till maria?)

Kommentarer
Postat av: maria

hahahaha! Nile city juu!! hur många bultar finns de i ölandsbron?

2009-05-18 @ 15:16:45
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0