man kan säga att jag blundar för verkligheten.

för pretty much två veckor sen åkte jag med två fullproppade väskor från göteborg.
jag fick till och med packa om på flygplatsen för att utnyttja dem 15kg incheck + 10kg handbaggage man fick ha.

det vore ju jävligt dumt om jag shoppade här nere med tanke på att det är samma viktregler som gäller på vägen hem. jävligt dumt. nästan snudd på blåst.


det har som sagt gått 2 veckor sen jag kom hit. this is some of the new stuff i got here. 



jag orkade inte ens tömma sephorapåsen. ni får använda er imagination. 7 weeks to go.


Kommentarer
Postat av: maria

je t'adore les pjucks!! :D

2009-05-18 @ 15:18:19
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0