jesus christer gudsson

jag sitter här och fnittrar som en liten unge åt en kommentar på kenzas blogg.
på allvar, ska sägas att jag är jävligt trött + förkyld som ett svin men visst är detta fniss-kul?

"hej! jag och några kompisar ska till stockholm på christerhimmelsfärd..."


i övrigt är allt skitbra, except for the förkylning jag nämnde nyss. men det är nog fejnt redan imorgon!
vi var på en galleria idag, och där stod en tant och sålde lösviktsgodis.
"svenskt" lösviktsgodis. inte helt fel kan jag lova.
att 19kr/hektot känns helt okej bara för att man är i ett land där man inte kan språket, är rätt underhållande. på ett mysko sätt.


Kommentarer
Postat av: maria

HAHAHAHA ja avliden.. ja e avlidN nu! ;D

2009-05-17 @ 15:23:52
URL: http://mariiap.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahahahaha!! I fortsättningen kommer det heta christerhimmelsfärd för mig! xD

2009-05-18 @ 22:01:36
URL: http://eemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0