can't you see that this is all just a contest

om exakt 3 veckor kommer maria. bästa maria.
imorgon har jag varit här exakt en månad och har ungefär 6 veckor kvar här nere i vackra lux.
det tar faktiskt redan emot att åka hem. no offence där hemma, ily.
 
igår var vi i belgien på ikea, kom hem med 2 kassar med svensk mat och godis.
det såg ut som en freakin skämt när vi kom hem och packade upp allt. 500gram marabou, typ 1 kg daim, ahlgrens osv.
imorgon ska vi till frankrike på ett shoppingcenter. looking forward to it, även fast jag (ironiska citationstecken) "sparar".
haha, maria, nu kom jag att tänka på vi sparar till sommaren. fan vad han gräv ner sä.

nu ska jag ut och gå en sväng, ringa lite folk och lyssna på ipoden. sen blir det himym.
som jag har fastnat i det, alltså. nästan lika illa som taahm. men bara nästan.

puss


Kommentarer
Postat av: maria

JA TROR JA HAR FEBER!!!



fyfan va kul vi ska ha! midsommar och allt :D bästa du! <3

2009-05-29 @ 00:01:00
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0