I’m still standing for hope and glory

om jag skulle lista topp 10 vad jag tycker bäst om att göra i världen
tror jag att timmarna på tehuset med maria och ida igår skulle komma helt okej högt upp.
jag gillar vaniljlatte, jag gillar att skratta så tårarna rinner och jag gillar er.

tror dessutom att vi lyckades hitta östersunds alla inredningsbutiker,
och alla hette hamngatan i princip. så nu vet ni det också.
dagen fick sluta på via grande med ida och ida, innan jag åkte lastbil hem.
ska sägas att jag endast var moraliskt stöd medan dem åt, jag åt kycklingtortillas hemma.

har ni btw sett gröna lunds nya bergochdalbana? helt insane. blink blink.
nej, mer hade jag nog inte att kåsera. (mäla, förmäla, tälja, framställa, säga, rapportera, återge)

puss då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0