ny (mental) kategori: anledningar att älska ö-vik

fick ett brev från folktandvården i örnsköldsvik idag.
eftersom jag är uppvuxen i östersund var jag 100% säker på att få en räkning.
jag.... vet inte. hade jag inte vetat bättre (bott där ett tag) hade jag trott detta var ironi.
jag citerar rakt av från brevet:

"vart tog du vägen?
vi saknade dig, den 18 mars klockan 08:40

Men visst händer det att man glömmer överenskommelser ibland.
Tillsammans med dig vill vi gärna se till att dina tänder är och förblir friska,
därför vill vi gärna se dig hos oss igen.

Vi har bokat en ny tid för dig: tisdag 7/4 klockan 13:40.

Med vänliga hälsningar, folktandvården.
"

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hahaha vad fan, i brunflo hade man utan ett ord fått en räkning. Om dom nu skulle bemöda sig med att skriva ett ord eller två skulle det förmodligen vara ett "DIE BITCH DIE!" eller något i den stilen :p

2009-03-26 @ 12:46:22
URL: http://bewareofthebunny.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hahaha, alltså.. jag har festat med många utav dom flera gånger så känner vet jag inte. men henke känner jag :)

2009-03-26 @ 13:55:06
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0