notera att jag hade min vårjacka på mig

hahaha, var ska jag börja. denna dag.
trots att vädret kännts som lettland 1922, har det varit fint.
jag och marajappp har gått vår vanliga runda på stan.
(vår runda = nöta fram och tillbaka i alla affärer minst 3 ggr)
och sooooom vi nött dem gatorna idag. heeelt sjukt. på ett bra sätt.
kikki joinade även ett tag, innan hon drog sig till b-flowbussen.

trots att jag hade planerat innan att köpa chinos och linnen,
kom jag hem med två ramar och en ansiktstvätt. rätt stabilt endå. lite som brolin.

nu är förresten mitt rum klart, och jag har nu alla kanaler på tvn också. skönare.

nej nu ska jag ringa stefan, puss hej!

Kommentarer
Postat av: gisela

Nöta? (STORT j*vla frågetecken)

2009-03-30 @ 22:17:14
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: mariaa

de e knappt nå gator kvar efter vi nött dom!! :D

2009-03-31 @ 08:30:48
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0