"have you considered an atlethic supporter?"

jävlar. nu var det längesen det hände något i denna blogg.
klockan är 00:54, det är... tisdag. (fick lov att tänka) och jag lyssnar på e-type.

helgen då, vad har hänt egentligen. maria har varit hemma så
vi har hängt en hel del. lördags gick vi på stan hela dagen,
lunchade på donken, och tjillade på domus med kompisglass innan vi
gick ner i badhusparken och tog en prommis på isen i solen. NICE är ordet.

senare på kvällen blev det kladdkaka och en kväll som hette melodifestival.
jag höll i hemtelefonen, som vanligt. mina röster hjälpte inte, som vanligt.
maria påpekade likheterna mellan vinnarlåten och fredrik kempes låt.. ni vet. den.
så äckligt likt. tror ni det börjar ta slut på låtar?! det är verkligen samma låt.

anyhow. söndagen. dåååå tänkte vi att "hey, skridskor på isen?" yes.
så vi tog en lugn liten sväng på isen. 2 mil slutade det på, nästan.
rätt okej resultat med vanliga skridskor, inga stavar och endå bäst.

kommer bilder imorgon :) nu ska jag skicka in lite prov och sen sova!

Kommentarer
Postat av: idaali

haha e väl fredrik kempe som skrivit låten me ? xD

2009-03-18 @ 14:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0