good old days

hockey idag, b-flow mot öik. vad kan man säga. sällskapet var bra (ida & linnéa)
ena laget var grymma. gissa själva vilka jag menar. dock förlorade de, vilket sved lite.
känslan endå. det var i princip hela gamla brunflo a-laget. samma nummer, samma killar.
jag tror att det finns inget bättre lag än gamla brunflolaget. så som de var då.

fin dag i stort. linnéa åkte hem dirre efter matchen och jag och ida drog bylla.
mjukglass = vår. och asfalt är också lika med vår. converse = vår.
tänkte först se match nr två också, men efter att ha skummat (?) igenom
matchprogrammet insåg vi att, nja, vi skippar nog det.

förresten, förra veckans inköp:



1. High tech lighter, saturn. 155:-
2. Blush, ginger. 155:-

gillar dock inte blushet speciellt mycket,
färgen passar inte mig, skulle hellre ha en lite brunare. meeeeeen.
jag får bita ihop och köpa en ny. gillar någon färgen ginger kan ni få köpa min.
den är lite... brun-röd. med skimmer i. tror jag. orkar inte sträcka mig. vänta.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0