bringing in the cheese (8)

jag. måste. färga. håret.
jag färgade verkligen nyss, säkert.. tre dagar sen.
det är fan inte okej av mitt hår att redan ha utväxt samtidigt som det INTE växer.

håret är nog förövrigt mitt största dilemma. reasons:
1. jag är naturligt blond, men har färgat mörkbrunt sen 8an.
2. jag har försökt få tillbaka min naturliga färg typ 9 ggr.
3. till följd av punkt två är jag lite rädd att tappa håret.
4. pga punkt 3 kan jag därmed inte försöka med punkt 2 igen.
5. jag passar inte i mörkt och jag passar inte i blondt. 

nej jag blir bara deprimerad. det är fan inte lätt.

(med detta inlägg ville jag bara delge allmänheten att
jag inte går runt och tänker att, nja, men mitt hår är ju rimligt.
för det gör jag inte. och det är det inte.)
- - -



nåt som gör mig glad däremot är att i morgon kommer maria till byn.
dessutom ska vi i helgen göra maräng.....wait for it.......svisssssssh!
vi ser helt enkelt mitt 19onde levnadsår som en ursäkt för att förtära fett och socker.

och det är ju lite så vi gör det här i stockholm.

take care now, bye bye then.


Kommentarer
Postat av: maria

marängschnischN i byn i finveere!

2009-03-13 @ 17:12:57
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0