23:19

jag färgade inte håret. insåg att nja, jag orkar fan inte.
så mitt hår är fortfarande jävligt. får göra't imorgon istället.

(counting the svordomar ida? 2 so far)

mitt rum är förresten snart klart, bara lite smågrejer kvar.
plötsligt inser jag att jag inte ens nämnt mitt rum i bloggen.
allt är fint, utom en hylla som är i princip tom. det är lite synd om den hyllan.
och om mig, in a very i-land kind of way, som inte har något att ställa där. 
(bummer, ida, jag skulle köpt de rosa burkarna)  

jag har dessutom städat, så jag kanske ska passa på att hiva upp lite bilder. 
vi får se. tålamodet once again. annars blir det nog film nu.  

Kommentarer
Postat av: maria

jaaaaa veeeeet vaaaa duuuu kaaan haaa påååå diiiin hyyyyyllllaaaa! :D du får se när ja kommer hem!

2009-03-08 @ 20:49:34
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0