vilken del av sanningen förstår du inte kompis

mina vänner är världens bästa, och jag har träningsvärk i benen.
igår fick jag och ida en av våra vanliga idéer, vi gick genom hela östersund för att köpa milkshake.
lätt värt det dock, trots vissa vilsenheter på körfältet (tror jag) och lite tutningar från bilar.

just nu då, ikväll skulle jag följt med maria och emma och ta ut lite aggressioner på golfbollar,
men jag avböjde för att kunna ta ett beslut som är avgörande för min höst/vinter/vår 09-10.
nu är det bestämt och det känns så jäkla bra. nöjd när jag äntligen kan bestämma mig.

om pretty much 3 veckor flyttar jag ner till lux och bor där på obestämd tid,
till att börja med hela vintern i alla fall. jag längtar ner och jag längtar hit. men här kan man ju inte stanna.

nu ska jag fortsätta lyssna på musik och planera kommande veckor med mariap.
HÖRS DÅ!

 

lite fina photos från... igår? jag och ida avrundade kvällen med att åka flak (fyfan vad vi är bra) hem.
här är förövrigt min utsikt från mitt rum. ser från den ena frösöbron till den andra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0