inspired by keewlalinnea.webblogg.se

blev så pass inspirerad när jag var inne och läste linnéas blogg igår,
så jag kände mig tvungen att gå in och läsa min gamla lunarblogg.
fan vad jag önskar att man på något enkelt sätt kunde göra den bloggen till bok.
Jag har verkligen bloggat där från 2002 till 2008 i princip. hela min ungdom finns där, haha.

samtidigt är jag jävligt lättad över att blogg-världen inte hade slagit så stort år 2002.
För jag skojar inte när jag säger att detta är mitt första lunar-dagboksinlägg:

TjEnA AllA Polerz!!!

Jag har ju träning ida!!!!!!!

AsSkOjJ!!!!

*Först me B90 å sen me damlaget!!*

*HOCKEY E LIVET!!!!!!!!*

Slutcitat.

Detta är alltså ett autentiskt blogginlägg från en 12 år gammal mig.

Fråga ett till 12-year-old me: satt man och klickade caps på varannan bokstav eller fanns det något coolare/effektivare sätt att skriva såhär? Fråga två: vem hade du som svenskalärare? Sista: what's up with stjärnorna?

Ska jag vara ärlig sitter jag i detta nu och tvekar om detta är för pinsamt för att offentliggöra.
Men vad fan, vi kör. Kör ba kör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0