but not half as impossible as everyone assumes

ärligt talat, det var så längesen jag bloggade att jag glömt hur man gör.
har varit på stan idag i regnet. med ida dessutom, det var längesen!
fick skjuts av grannen in, han tyckte jag såg så stackars ut där i regnet.
(nej okej, stackars är inget adjektiv, men jag kom inte på något annat sätt att skriva)

alla mina krafter går åt till att be till gud om finvere i helgen.
regnar det så gråter jag, tror jag.
vi kommer iaf bo 6 tjejer i en stuga, det blir fint! och trångt.

kör dagens dagens när jag endå är igång. och gårdagens dagens dagens:
(notera jackorna på båda bilderna. jacka i juli liksom. och min orbitrek i bakgrunden)

   

och nu i sorgetider tycker jag denna bild sitter fint!
angelica back in 92 in dagens michael-outfit. sån är jag liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0