helgen då. förra alltså.

var förresten i östersund en sväng i lördags och packade in lite grejer i nya lägenheten.
jag tror detta kan bli bra. köpte ett nytt köksbord & stolar och körde dit det också.

åkte till brunflo en sväng, åt på bylla med pappa.
deras kycklingsallad = oväntat drag från min sida. inte.

träffade kikki för första gången på ett halvår, var på hockey en sväng.
kan fan inte beskriva känslan av att vara på klanghallen efter såhär lång tid.
samma gamla folk och jag älskar det. brunflo, brunflo, brunflo.  

och nu om någon vecka bor jag 20 minuter med 110:ans buss iväg från b-flow.
den tanken, gott folk, hade jag aldrig trott att jag skulle bli glad utav.  
tänk va vad ett halvår i ett annat land kan göra med en.

nej men nu: joey. och dagens låt får bli:




den rösten alltså. tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0