dagens inköp



jag har så himla länge lagt ner penslarna i necessären bland allt smink, men nu är det slut med det. detta penselfodral viker man bara ihop och då blir det som en liten extra necessär ungefär. i svart "skinn". organiserat och fint.
 
mitt nyårslöfte i stort (beyond sminkpenslar) är förresten att vara lite mer.. organiserad.
det kan behövas. de nya penslarna är underbara. så mycket bättre kvalitet än de gamla. har dessutom bytt ut mascaraborsten (längst till vänster) mot en foundationpensel nu. ordning och reda liksom.

nej. jag vet fan inte. hejdå.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhaH jaaaaaaaaaag älskar din kommentar! TA DIG OCH DIN RYGG SAMMAN OCH BEGEDIG NER HIIIIIIIT! haha

ALLT bra annars? Hur gare med taahm?

2009-01-03 @ 21:32:34
Postat av: Linnéa

AHHAHA klart jag vet det!!!!



I mars :D

2009-01-04 @ 19:28:47
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: Louise

Yes, nu är jag tillbaka i Tyskland. När kommer du tillbaka då?



Kram

2009-01-04 @ 20:59:20
Postat av: Anonym

Yes, nu är jag tillbaka i Tyskland. När kommer du tillbaka då?



Kram

2009-01-04 @ 21:00:11
Postat av: Linnéa

Releasedatumet är 2009-02-19 såg jag nu på cdon! hade bara hör mars! :P

2009-01-04 @ 21:22:07
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0