here you go, maria!

klockan är 18:55 och jag sitter i soffan med laptopen i knät.
mami och papi är i östersund och grejar med lägenheten,
och hämtar även sebbe som ska hjälpa till med packning och sånt i helgen.
han har annars bott i brunflo hos våran farbror i ett par månader. brunflo, brunflo. haha.

fick hem ett paket idag från helen (min värdmamma) med resten av mina kläder och sånt.
jag hade min feta väska med mig hem och den var så jävla tung att jag ville grina på flygplatsen.
ändå var paketet med "resten" så äckligt stort. tänk er en the sims-ruta. så stort. 

nu ska jag se TAAHM på 3an. jaaa, jag vet att jag sett alla avsnitt. men. det är bra.
och på lördag flyttar vi, så vi hörs dårå östersund.

auf wienerschitzel och adjo. oj. med prickar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, det är Johanna igen, som var intresserad av att åka som au pair till Tyskland eller USA. Jo, jag undrar om du skulle vilja skicka din värdfamiljs mailadress till mej.

Gud, förlåt om du tycker att jag tjatar, men det du föreslog lät verkligen jättebra! Det är så skönt att veta om ens värdefamilj har haft en au pair förut, som dessutom är nöjd. Vore jättetacksam för svar! Kram Johanna

2009-01-29 @ 20:53:08
URL: http://johannabischoff.blogg.se/
Postat av: Johanna

TACK!!! Verkligen! :D

2009-01-29 @ 21:49:53
URL: http://johannabischoff.blogg.se/
Postat av: maria

wohoo! :D tackaaar! ses i veckan? jag åker hem måndag kväll - söndag :D

2009-01-31 @ 18:58:24
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0