think twice

jag dricker oboy. det händer typ aldrig annars.
orkade bara inte göra mitt beloved té. pure lazyness helt enkelt.

jag är dessutom rather trött. borde nog sova istället.
istället för vad, förresten. sitter och nöter makeupstores produktsida.
det är säkert något jag behöver, tänker jag. men nja.

på tal om lazyness (lite högre upp) så bor vi mitt imellan två affärer.
mat affärer alltså. en ica, som är närmast. och en coop lite längre bort.
coopen är rätt så mycket längre bort, men vägen till ica är så brant att jag vill grina.
varje gång. ner går bra. nästan för bra. man behöver liksom inte röra sig. ner kommer man.
men upp alltså. man kan vara fullt frisk när man står nedanför den,
men när man är uppe har man fan hjärtmuskelinflammation allra minst.

och då menar jag allra minst. verkligen. jag är inte den som överdriver.

eller jo. det är jag nog.




Kommentarer
Postat av: twin

du är ju inte den som e den

2009-02-06 @ 12:18:03
URL: http://mariiap.blogg.se/
Postat av: Maria

hm haha vad vore världen utan konstiga frågor right ;)

det heter lucida sans unicode eller något liknande! =D

2009-02-06 @ 16:47:29
URL: http://tinysecrets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0