östersundsbo once again

oj, här går det undan i barnbacken att blogga.
flyttade in här i lördags och sen dess har jag bara kutat runt runt känns det som.

i söndags kom ida hit en sväng, vi gick in till stan och åkte till henne och åt.
lite senare åkte vi in till stan och gick på bio med ida (en till ida alltså) och linnéa.

hm.. måndags. då åkte jag, pappa och sebbe runt och fixade grejer till lägenheten.
runt 16 hoppade jag av i stan och träffade kikki. gick och fikade och så.
jag köpte dessutom äntligen lip plumper xtreme från make up store. 265:-  funkar sådär.
plus att jag köpte paletten med 48 ögonskuggor från viva la diva. älskar dem.

igår då. då kom kikki hit direkt från jobbet, och vi åkte till stan.
gick och fikade igen (okej, fika = latte för oss. no ätning här)
efter en stund joinade även maria och ida och vi hamnade mitt i dramatikens centrum.
hallelelulja.

nej, nu ska jag gå och duscha. idag blir det först stan lite och ikväll blir det bio!
auf wiedersehen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0