jag tror denna blogg går mot en säker död

inte för att låta klyschig men jävlar vad sämst jag är på att blogga.
vad är grejen med att uppdatera var sjätte vecka egentligen? njaaa

igår var nog dagen jag frysit mest sedan september 1872.
gick in till stan, tror vi gick runt hela staden via malmö och pajala. no kidding.
kallt vare, och kallt är det nu as we speak. det är.. bara 8 minus. igår var det 40 allra minst.  

min lillebror är i sundsvall också. lirat match med sitt nya lag har han gjort.
occcch. just i detta nu står ida, ida & co i folkets hus och är lyckligast på jorden.

amen det var i princip allt. jag har ont i halsen också. det är tråkigt.

Kommentarer
Postat av: idaali

underbart var det.<3

2009-02-15 @ 13:47:28
Postat av: Stefan

Hihi, aa vi gick långt<) mitt fel att du blev sjuk. flåt(a)

2009-02-17 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0