jag är kung över ängarna

jag sitter, på fullt allvar, och lyssnar på den låten.
ni vet denna gamla.. tror det är "drängarna" som sjunger.

"jag är kung över ängarna, springer utan keps och skor"

hittade den på kikkis spotify-lista och tänkte att, ja.
blundar jag känner jag mig som en vigge-bo lite. (no offence, maria, tvärtom)

sitter hos kikki nu i b-flow, har precis träffat stefan efter en lång dag på stan.
får se vad kvällen bjuder på, haha. fyfan vad klyschigt sagt. det får vi inte alls se.

såja, nu har jag bytt låt. inte för att hoppa mellan genrena (genre i plural  bestämd form)
men nu är det lady gaga som dunkar ur högtalarna. lite bättre kanske, vem vet.

snart kommer ida, imorgon ska jag på ikea, och på söndag blir det hockey.
that's all. puss

Kommentarer
Postat av: din S

det var bäst. du är bäst <3

2009-02-28 @ 01:10:28
Postat av: maria

2009-02-28 @ 11:11:16
URL: http://mariiap.blogg.se/
Postat av: maria

cp, blogg.se :P haha

det jag ville säga var: Non taken ;D

2009-02-28 @ 11:11:53
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0