fiski-fiski-fiski

hockey, hockey, hockey.
det är i princip vad denna helg bestått utav känns det som. 
lite som back in the days.. ja, fast nu då. nowadays. 
 
igår åkte jag och maria till b-flow och kikade på elits match.
vi kom fram till att, mja, vi borde nog styra upp lite. 
mest utanför planen som tur är. inne på planen däremot var det full fart. 4 av 5 toasters. 
vi har rätt ofta bra planer, jag och maria. väldigt ofta. och väldigt bra. 
en speciellt bra plan igår var att göra nerfarten till ica lite bredare. 
så vi tänkte att.. jo. så gör vi. och det gjorde vi. och bra blev det. 
mariappp. one in a million (ooooaa-ooooOOOOOOOah) donken once. fina tider. 
i bilen hem dunkade vi kylie och diskuterade världsekonomi. eller lite viktigare grejer. 


idag då. klanghallen igen blev det. och lite övriga brunflo.  
fast nu med några av mina kära brunflobor. ni är bra-bra-bra. 

och nu är det beck. puss tja


Kommentarer
Postat av: twin

infarten är nu LITE bredare, LITE bättre!

alla våra planer är bra!

2009-02-23 @ 12:01:22
Postat av: Sofie

svar: nej, tydligen gör den inte det. eller den får iaf inte det, för de utreder tydligen om de faktiskt gjort de hemska sakerna under inspelningen :p jag vet ju inte alls, men hon hade hört det och det tyckte jag var tillräckligt äckligt ;b

2009-02-23 @ 14:43:05
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/
Postat av: Sofie

svar 2: det hoppas jag verkligen, för det är ju inte den mysigaste filmen precis :p

2009-02-23 @ 21:34:03
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0