"det finns ju 9 miljoner andra svenskar där ute som inte heller gör intervjuer så ofta"


jaha. lars då. hur fin är han inte? lars lars lars.
världens bästa man helt klart. han har det ensamt på toppen.
han är på tv nu, en norsk talk-show minsann. inte illa endå.

jag har spenderat dagen med min kära vän maria på stan dessutom
vi.. vad gjorde vi? jag köpte foundation-prylar på make up store. rätt o-oväntat endå.
fikade gjorde vi också. och visslade en hel del ska sägas. vissel är underskattat, det är det.

mitt prat om absolut nada är också rätt underskattat. tycker jag då.
imorgon blir det hockey. med maria. hon är bra, ska också sägas.

man kan lätt känna att man ogillar kylan som för tillfället ligger över östersund.
men ska jag vara ärlig är det rätt satisfying. helt ärligt alltså. men kyla är kallt, det är det.

nu räcker det. tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0