cars.. where would we be without cars? and how would we get there?

VILKA MÄN, MARIA. hujeda oss. vilda parader.
okej, jag har kanske tråkigt till etttusensjuttiosex och så.
men jag vet vad jag vet och det är att jag har tur som har min kära mariaPPP.
who else skulle sitta och snacka om ingenting på msn 24/7?
okej, om vi pratar om ingenting så behöver ordet ingenting en ny innebörd.
typ såhär låter det rather ofta:

angelica säger:

jag går hädan

maria. säger:

haha

angelica säger:

plockar ner skylten

maria. säger:

kila om hördet

maria. säger:

hörnet*

angelica säger:

hörnett

angelica säger:

domsjö

maria. säger:

hahaha

maria. säger:

de e om man dör i kempis

angelica säger:

då kilar man och plockar ner skylten runt hörnett


idag fick vi förresten hem en miljon post-pieces. typ brev fast utan innebörd.
"välkommen till östersund" tackaaar. vi har ju för visso bott här typ en vecka men.
i ärlighetens namn saknar jag övik lite. men det får jag bara säga i garderoben.

Kommentarer
Postat av: Sofie

(svar): haha, du verkar visst riktigt nyfiken på qibbla! (för det var la du som frågade om det förut? :o) bild kommer imorgon!

2009-02-12 @ 17:22:43
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/
Postat av: maria

bit i gräset min käre vän och välkommen till öset! tackaaaar! (med mycket arvidsjaurig och militärisk dialekt)



VILKA MÄÄN!

2009-02-12 @ 22:47:34
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0