för det gör prinsessor

idag har jag varit i luxemburg sammanlagt exakt 6 månader.
med 6 veckors sommarlov i sverige imellan. (emellan? bara mellan?)
om en vecka och 3 dagar är jag i sverige igen och hälsar på en sväng. fint. very fint.

anyways, anledningen till att jag kände mig dragen till bloggen idag var: (damdam-DAAM)
jag satt på golvet och lekte med 1-åringen. följande händelseförlopp utspelades:

1. lillkillen kommer fram med en rosa bok. ger den till mig och sätter sig i mitt knä.
2. jag funderar på fullt allvar på att hämta en "mer pojkig bok"
3. slår mig själv på käften mentalt över föregående tanke, och läser den rosaglittrande boken med titeln "så gör en prinsessa" för den 1-åriga pojken.

BÄSTA JAG GJORT IDAG. fantastisk bok. här är några totalt random utplockade sidor:

   

klicka på bilderna för att se större.


Kommentarer
Postat av: mami

ÅÅÅÅ !!!!!

Den boken skulle min Hockey prinsessa blivit så lycklig av, när hon var en liten liten hockey prinsessa.puss puss!!

2009-12-12 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0