update

okej, jag bloggar typ nada här nere känner jag. har aldrig orken att sammanfatta allt.
meeeen på order av diverse människor, tänkte jag försöka skriva lite då och då.

som au-pair vill man inte gärna skriva om familjen eftersom en blogg är väldigt offentlig,
och läser man en au-pair blogg så vill man nog gärna höra om au-pair livet.. så. det blir liksom. konstigt.
i tyskland lyckades jag skriva en rätt anonym blogg, om man ser till värdfamiljen, tycker jag.
jag tror nog jag kan göra en lika okej anynom blogg denna gång med :)

bakgrundsfakta:
jag bor/jobbar i alla fall i en helt fantastisk värdfamilj med 3 underbara barn.
en liiiiten bit utanför luxemburg city i en by som är som en freakin saga.
europas gröna hjärta kallas det. luxemburg alltså. det är ju inte direkt så man undrar varför.
här ska jag bo ett år, och det känns så jäkla bra!


vi får se hur detta med bloggandet går alltså.. det står rätt stilla just nu. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0