en av helgens sminkningar

Jag blev inhyrd som make up-artist i helgen av mina beloved friends mariap och ida.
Den enda sminkningen jag tog före- och efter-bilder på var denna, och denna var också den enklaste.
men anyways. vi kör endå. Detta är min vän idiz_2000. Denna sminkning tog kanske.. 4 minuter.
SÅ BRÅTTOM HADE VI.

MUS cover all red
MUS liquid foundation i färgen beige
The body shop pressed face powder i färgen 06
MUS wonder powder i färgen kalahari (guds gåva till folket)
MUS blush i färgen nut som shader
Typ alla bruna nyanser i VLDs svarta palett
MUS microshadow bronze
MUS hightechlighter... minns inte vilken jag använde. tror det var saturn.


Före:                                                                                              Efter:


Ska sägas att bilderna inte gör hennes ögon rättvisa, hon har kanske världens grönaste ögon IRL.


Hittade en bild där man ser min ena maria-sminkning också. På avstånd förvisso.
Killen där är från ö-vik. det förklarar ju, om inte allt, så en hel del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0