like all of you, like all of you

jag kom på en grej, kan inte alla sharea sin spotify-playlist i kommentarsfältet?
behöver akut ny musik, kan alla låtar på min playlist utantill nu liksom. även bakgrundsmusiken.
vilket låt är t.e.x detta?: "duuoouuuuuu duuuu duuuu duuouuuuuuu duuuuu duuuuuu"  (8)

en annan viktig sak att berätta är att jag borde jobba som arbetsförmedling.
jag tipsade en kompis om en värdfamilj, och de var perfekta tydligen och hon åker i oktober.
familjen hälsade till och med till mig:


"Richte Deiner Freundin, die unser Profil entdeckt hat nochmal besonders liebe Grüße aus - das hat sie gut gemacht! Ich habe unser Profil übrigens direkt abgeändert, wir suchen erst wieder ab 2010."

wiiiie. fyfan vad jag är duktig endå. och hungrig. bye





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va kul att din kompis ska iväg som au pair! :) jag har registrerat mig på den sidan du visade till och den är bra tycker jag.



Ska du åka ut som au pair igen eller?

2009-04-18 @ 23:31:58
Postat av: Louise

hahaha, ja du är helt enkelt bäst på att hitta jobb! Familjen är toppen ;) Sen hitta du ju ett till jobbtips, så arbetsförmedlingen nästa för din del ;)

2009-04-20 @ 11:47:18
URL: http://tietjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0