i'm so excited!

goder afton människor.
klockan är 01:41 och jag ligger i sängen med två täcken, tre kuddar (2 stora & 1 vanlig)
jag väntar på Miami INK som börjar klockan 2 varje natt. Typiskt mig att börja följa sånt liksom.

Idag har jag gått på stan med min kära barndomsvän christel, haha. (första gången jag någonsin inte sagt kikki)
viiii har... inte gjort speciellt mycket. hängt lite med ida & gänget, avgudat en bebis på domus-fiket (jag höll på att börja gråta glädjetårar hur söt den var. och skratt-tårar eftersom varken ida eller kikki kan höger och vänster. när blev jag den intelligenta i klanen liksom?) jag lyckades även gå vilse i min hemstad då jag skulle hitta till kikkis körskola. men det ordnade sig med lite telefon-guidning från twinis sida. tackarrrrr

imorgon blir det nog häng med maria tror jag. dessutom ska en möjlig framtida chef ringa.

man skulle väl kunna säga som så att nu ska jag dricka vatten (konstig vana jag har) och vänta på miami INK som sagt. ma höres imårans.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0