finveeere

idag är det vår. för mig är det inte vår dem dagarna då det är molnigt.
jag tror att för mig är vår ett väder mer än en årstid. men det är fint. 
på vår balkong är det typ 200 grader om benen. (thanks to the "staket") tackarrrrr.
oturligt nog är det lite blåsigt. (no shit) men det är så vi gör det här i stockholm. 

2 låtar på en dag om det är jävligt bråttom, maria. haha.

näe men, nu ska jag skriva klart mitt personliga brev och maila iväg det till pappa (a.k.a skrivaren på hans jobb) sen får vi se. kanske blir en promenad i solen, jag måste på statoil och posta ett paket och sen är jag skyldig sebbe glass med krossad choklad. lång historia.

we'll see helt enkelt. och denna vecka har jag och jeppelitooow bokat in en fika.
vi umgicks ju ständigt, och nu har vi inte setts seriöst på typ 9 månader. längre? tråkigt. 

puss


 

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha ja sa för mig själv "två låtar på en dag om de e jäääävligt brottom" sen bara.. HAHA de stod visst ;D

2009-04-08 @ 21:23:21
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0