det går folk på sjön (funderade på allvar nu om sjön stavades med j eller k)

jag har kommit på en sak. varför min blogg är så värdelös. svaret är:
 *bambarambam* eftersom jag skriver exakt som jag pratar.

lite norrländskt kanske, lite ogenomtänkt och lite rörigt.
sen parenteserna utöver det. allt jag tänker i bakgrunden liksom.
usch, jag överanvänder nog de flesta tecknen som finns tbh. faktiskt. tråkigt nog.
jag kan inte minnas något år då svenskaläraren inte klagat på mina komman till exempel.
på rätt ställen förvisso, men liiiiite många möjligen. "och använd helst inte parenteser i en dikt"

pratar jag förresten norrländska? hm.

(HUR FÅR JAG FÖRRESTEN TILLBAKA MIN PROFILBILD?)


Kommentarer
Postat av: julia

jag skäms väldigt mkt nu, förlåt för min dryga kommentar! läser din blogg också, gillar den. hörs! :)

2009-04-04 @ 20:07:29
Postat av: Gisela

1. Ja, du pratar norrländska.

2. Din nuvarande porfilbild är fiiiiiin!

3. Eh de var inte mer nu va. Haha saknar våra msnkonversationer!! Okej, mitt fel eftersom jag inte använder msn längre men ändå. Vi borde fan ringas någon dag! Nu när man kan ringa dig OCH så kanske du SVARAR med ;)

2009-04-05 @ 01:09:39
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Emelie

Hahaha!! Måste bara skratta åt att du använder parenteser i dikter!! xDD du måste lova att inte sluta blogga!!!

min värdfamilj är förresten också i norrrrrland nu (alltså östersund :P) och jag saknar dom redan fast de åkte för typ tio timmar sen!!

2009-04-06 @ 00:00:06
URL: http://eemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0