beep. "dumped" klick, done.

hi guys. WHATUP.
jag sitter i min säng med fruktsallad (mango, ananas, melon osv) och ser på film.
hade fått en kommentar som frågade lite om au-pair livet så jag tänkte skriva lite om det i nästa inlägg som kommer om typ en halvtimme. nu tänkte jag visa mina senaste inköp lite snabbt:

     

1. skinnjacka, portobello punk, 599:-
2. wonder powder, MUS, 395:-
3. löspuder, max factor, 115:-

fjärde bilden är på min frysta fruktsallad. yummie. nu, back to filmen.
pusss  

Kommentarer
Postat av: GUD

haha ditt as! spara pengar för helvete :D vi ska utomlands i sommar! snygg jacka btw! :D ja vill också ha en ny, well Gud may köpa en.. en annan dag.

2009-04-09 @ 22:09:43
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0