19 grader

när jag vaknade idag var det 17 grader i skuggan.
nu har jag solat på balkongen ända tills solen försvann pga taket. vad är grejen med tak egentligen? fatta hur coolt med cab-lägenhet endå. en knapp så försvinner taket. antingen rullar ner i en ställning på sidan, eller rullas liksom ihop som en sån konservburk. eller glastak utan uv-skydd. det hade varit något det.

nej men, snart ska jag nog ta ner resväskan från förrådet på vinden och ställa den på mitt rum.
inte för att jag kommer börja packa förrän tidigast onsdag kväll, men av princip liksom.  det ser iaf bra ut.

nu är det 19-20 grader ute och finvere som alltid, och jag sitter och tittar på snacka om nyheter.
christoffer appelquist är så jävla bra. levererar varje gång han öppnar munnen liksom.


nä, hörs.


Kommentarer
Postat av: Jen

Ska du åka ut som au pair igen eller är det bara semester? Kul att åka iaf :)

2009-04-25 @ 23:07:12
URL: http://comewithmethen.blogg.se/
Postat av: Gisela

LOTS of uppdatering från Luxemburg tack. Btw, vad pratar familjen för språk? Hur många barn? HUR mkt lön? Måste ju vara mer än i Tyskland eftersom alla i Luxemburg är halvt miljonärer. Haha

2009-04-26 @ 01:15:53
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0