well

så var denna dag över till slut den med. ni kan inte fatta hur trött jag äääär. spenderade 2 timmar i lekparken med 1-åringen och 3-åringen på eftermiddagen. helt jävla slutkörd var jag efter det kan jag säga. och hungrig. men nu har vi ätit middag och nyss såg jag och mina hostparents på tv och åt brownies haha. vi var egentligen sugna på chokladglass men vi ska köpa det imorgon istället..

jake: hot girl 12 o'clock.
charlie: where?
jake: over there *pekar åt sidan*
alan: that would actually be 3 o'clock..
jake: *tittar på klockan* no, it's 12. or.. 12.06.. so, twelve-ish.





Kommentarer
Postat av: Gisela

HAHA! Med risk för att låta som geek nr.1 .. men de avsnittet såg jag med för någon dag sedan.. typ säsong två va? HAHA. Men aaa svara på msn så man vet om man behöver köpa marabou eller ej ;)

2008-09-17 @ 21:52:51
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0