vi kunde höra höstens mörka vatten brusa under bron

och lars mattias winnerbäck är mannen i mitt liv. tänkte bara säga det innan jag går ner på rummet och försöker sova. den här kvällen har varit as skön. direkt när barnen kom hem från tivoli-prylen (har inte berättat om det men dom var iaf någonstans medans jag pluggade) så var det direkt upp i säng. såklart var 3-åringen uppkäftig och jag var inte på humör och täntke inte på vad jag sa vilket ledde till:

jag: "take off your shoes and go to your room and i'll be right there okay?"
3-åringen: "no. im gonna hit you. soooo haaard"
jag: "well, why don't you try and see what happens"

han blev helt tyst, gick till sitt rum och det tog typ 1 minut innan jag fattade att han faktiskt lyssnade. måste jag hota honom varje gång eller? som när man är ute och går och han inte sitter still i vagnen. då är det bara att säga "okay, then ill just leave you here all alone, bye bye" och han börjar typ gråta direkt och skrika att han inte vill att en gubbe ska ta honom.
så jävla elak känner man sig då. aldrig mer.

nåja. jag och hostmum åt middag (sa förresten fel förut, det är aubergine med tomatsås och fetaost. sjukt galet jävla as gott!) och sen tog vi fram chokladglassen och satte oss med mitt homework eftersom jag har tyskalektion imorgon igen. jag är fan en naturbegåvning alltså. hähä.

well, nu skickade gisela någon serie här och eftersom hon gillar 2 and a half men typ lika mycket som jag så litar jag på att den är bra.
såååå godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0