vad gör man inte

klockan är 17 och jag är snart klar med inlämningsuppgiften nu. eller "uppdraget" som vi kallar det på korr. jag önskar att jag kunde säga att jag har suttit här och pluggat duktigt hela dagen men det hade varit lögn. jag satt i en timme, sen blev jag less och gick på en promenad längs rhein med hostdad och de två äldsta pojkarna. vi gick och köpte glass i kiosken vid färjan och sen satt vi där ett tag. jag var duktig och tackade nej till glassen. trots att det fanns magnum white. och magnum mandel. åååååh vad gott det låter nu när jag tänker efter.

psykologi alltså. sjukt intressant verkligen men jag säger bara en sak och det är HÖÖÖÖÖÖÖUUUUA! på ren norrländska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0