trött

allting är frid och fröjd efter mitt-på-dagen-napen, barnen är snälla (typ) så vi åkte efter många om och men till niederzissen för att hälsa på barnens mormor. efter två timmars lek där drar vi oss hemåt. packar in barnen i bilen och sätter oss. halvvägs hem börjar 3-åringen bråka. han slår sin lillebror med en pensel, säger fula ord osv. sen börjar han bara skrika och så fortsätter det hela vägen hem. väl framme i huset har jag redan tagit penseln ifrån honom, och han bestämmer sig (efter att både jag och hostmum sagt ifrån) för att klättra genom hela bilen för att hämta den själv. det blir ett jävla liv och hostmum tar honom direkt upp på rummet utan kvällsmat. där börjar utbrottet. jag orkar fan inte skriva för jag är så trött i huvudet just nu.

just shoot me. nu ska jag gå och köpa ananas på rewe.

mamma eller pappa, ring när ni ser detta om ni har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0