tredje september

jaha. jag somnade väl runt 4 i natt. rummet var kallt och alla kläderna var i mitt andra rum sa jag lag hellre och frös än att ga 20 meter genom ett spindelfyllt rum. jag vet inte varför men jag tror alltid att spindlarna ska hoppa pa mig. man tycker ju att jag borde lärt mig vid det här laget att dom är ganska ointresserade av människor, men icke!  och som akvile sa:

- you do know that the spiders are way more scared of you than you are of them, huh?

verkligen? för jag har aldrig hört en spindel skrika när jag kommer in i ett rum. eller ens skaka. och ingen spindel har nagonsin kastat en tysk version av gamla testamentet pa mig. as far as i know..

however, nu sitter jag här och ber till gud att postbilen ska komma. hostmum sa att den alltid kommer mellan 13 och 14.30, annars kommer den inte alls. sa nu har den 40 minuter pa sig.

idag har jag haft världens bästa dag med 1-aringen. han litar pa mig till 10000% nu och imorse när jag kom upp fran källaren avbröt han sitt lego-byggande och sprang fram och kramade mina ben, sa jag satte mig ner och da klättrade han upp i mitt knä. underbara unge. hostmum stannade upp och bara log. haha. hoppas han är lika snäll i eftermiddag.

nu ska jag läsa lite bloggar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0