tisdag

varje morgon är det samma sak. vaknar, byter om, kutar in till tvättrummet och tar upp en korg med tvättad tvätt upp, sätter på kaffe, bär runt på bebisen medans hostmum kör 3-åringen till skolan (hon tar med sig 1-åringen i bilen), lämnar bebisen till hostmum när de kommer tillbaka, sätter 1-åringen i vagnen och går till affären och köper färskt bröd, går på en långpromenad längs rhein ca 1,5 timme, går hem och lämnar brödet, bär runt på bebisen medans hostmum tar med sig 1-åringen för att hämta 3-åringen från skolan. fixar mat till barnen, ser till att dom äter maten, tar hand om bebisen medans hostmum lägger barnen i sina sängar.  detta var 4 timmar, och vid denna tid har jag redan druckit 4 koppar kaffe. fyfan. lucky me att det i stort sett inte innehåller några kolhydrater alls vad jag hört.

sen äter jag frukost och läser bloggar. förresten har jag en ny ovana: kaffe med latte-visp-vispad-mjölk. så äckligt jävla gott. jag kör med vispen typ 5 minuter så mjölken är som grädde. mmmmmmmm. eller som vispad mjölk.

ikväll är det tyskalektion och sen ska jag sova. förresten har jag klarat mitt godisförbud hittills. 1,5 dag. så jävla stolt liksom. jaja nu vaknade 3-åringen. hörs då

Kommentarer
Postat av: Gisela

HAha! Du skulle ju vänta en vecka.! Haha kul. Men bra. Jag har med klarat det och ikväll blire popcooooorn! Yeay. Har du fått hem taahm btw???!

2008-09-23 @ 15:03:31
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0