SQUAAAAAAAAB

jag har varit ledig idag så jag vaknade runt 10. var i stan runt 10:45 och gick där några timmar i min ensamhet. haha. jag gillar faktiskt att gå på stan själv, after all. efter några timmar gick jag till frisören i gallerian, och där satt jag i 2 timmar och väntade på en tid, (de kör med taktiken först in först ut, och bokar inte tider) sen gjorde jag slingor. det kostade 33 euro. fattar ni hur billigt det är? mindre än 330:- haha. älska tyskland liksom. sen orkade jag inte torka håret själv så det kostade 7 euro extra att de skulle göra det. fair enough liksom. 40 euro för slingor liksom. så nu är jag lite ljusare brunhårig än innan. ska dit nästa vecka och göra det igen, för att få det ännu ljusare.

nu ikväll har jag ätit middag med värdfamiljen, grillad lax med as god sallad. och jag och hostdad drack en flaska (!) rödvin till maten. sen satt vi och pratade några timmar efteråt. fan vad jag trivs i denna familj.

pratade nyss med pappa och mamma i telefon, och tydligen hade det varit terrorister på kölns flygplats på väg till amsterdam. fan vad coolt ändå. mer action än på länge. synd att jag inte hörde om det före sverige gjorde det.

nu blire TAAHM. god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Få en eller flera presenter hem gratis av mig. Det är alltså ingen tävling.

Läs mer här:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/du-far-en-present-av-mig.html#comment

2008-09-27 @ 22:40:08
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Gisela

asså fatta att min strömsladd är söänder. SÖNDER. Så farväl! Ha ett bra liv !

haha nej men seriöst datorn är mitt liv. Men tini sa att min dator finns på real så ska dit å kolla på måndag. KUL att lägga pengar på de. ASKUL verkligen.

2008-09-27 @ 22:49:56
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Gisela

jag kom PRECIS på att jag inte kommer kunna kolla taahm!!!!!!!!!! shit. Jag ä'r tragisk. Jävla skit!!!

2008-09-27 @ 22:53:00
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0