some quotes from today

vi var ute och gick (jag, hostdad, hostmum och alla tre barnen) längs rhein och vi kom in pa ämnet att jag är naturligt blond. dom reagerade typ "WHAT?!" men sen kom hostmum pa att hon och jag skulle färga haret blondt tillsammans, eftersom hon ocksa är naturligt blond (typ) bla bla bla.. typ en halvtimme senare kommer vi pa att jag, hostdad och 3-aringen maste aka till köln nästa vecka till kyrkan där.

hostdad: "but jesus likes blondes better though, you're gonna need to dye your hair before"

- - -

hostdad och 3-aringen vill ha en hund. punkt. hostmum vill absolut inte eftersom det är för mycket arbete redan med 3 smabarn.

hostmum: maybe when the kids get older
3-aringen: but i am older.. i can breastfeed a dog!
- - -

lite senare.. 3-aringen cyklar för fullt pa sin nya cykel med stödhjul.

3-aringen: my legs are not so good. i think i have to buy new ones.
hostdad: no your legs are just fine! come on now.. it's good exercise..
3-aringen: yeah... then i get big muscles, and when i get big muscles i am a big man!
hostmum: big muscles doesn't make you a big man!
hostdad: but they help.

jaja. that's enough for today. nu ska jag plugga psykologi. it's been a looooong day. PÖSS



Kommentarer
Postat av: Dimitris

"hostmum: maybe when the kids get older

3-aringen: but i am older.. i can breastfeed a dog!"





Det borde tillägas till FN:s "World Heritage" :P

2008-09-13 @ 20:12:21
URL: http://phileasfogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0